z miłości do kawy Lavazza
Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

Serwis i naprawa
SERWIS TECHNICZNY

             Dysponujemy własnym, jedynym w Polsce, Autoryzowanym przez firmę Luigi Lavazza S.p.A. Technicznym Centrum Serwisowym oraz magazynem oryginalnych części zamiennych, akcesoriów, materiałów reklamowych a także szeroką ofertą materiałów wsparcia sprzedaży – także tworzonych na indywidualne potrzeby Klienta.

Prowadzimy gwarancyjny i pogwarancyjny serwis ekspresów Lavazza, automatów sprzedających Lavazza BLUE, N&W Global Vending, dyspenserów soków Nektar Natura d.o.o i innych urządzeń dla wszystkich Klientów i Użytkowników.
 
Oferujemy przeglądy okresowe*, naprawy bieżące, programowanie, udoskonalanie a także profesjonalne czyszczenie i odkamienianie wszystkich urządzeń. 

Oferowane przez nas usługi są wykonywane wg instrukcji serwisowych Lavazza Techical Service, N&W Global Vending oraz Nektar Natura d.o.o i przy wykorzystywaniu specjalistycznych narzędzi oraz urządzeń pomiarowych dostarczonych także przez producentów urządzeń.

Zapewniamy wszystkim Klientom wsparcie techniczne, doradztwo i naprawy sprzętu z oferty Lavazza i nie tylko.
 

Jeżeli w ofercie sklepu nie znalazłeś urządzenia, które chcesz oddać do serwisu nie martw się. Zadzwoń do nas lub napisz i wspólnie ustalimy czy uda się je naprawić.

Mariusz Kukuła Technik Serwisu +48 603 444 855, serwis@endurance.net.pl


* standardowy zakres przeglądu okresowego w cenie 199 zł netto:
- rozebranie urządzenia, 
- diagnoza usterek, 
- kontakt ze Zleceniodawcą (w przypadku konieczności wymiany innych części niż w przeglądzie okresowym), 
- kompleksowe czyszczenie i odkamienianie kąpielowe, 
- wymiana na nowe wszystkich uszczelnień układu wodnego, 
- wymiana koniecznych śrub i zacisków, 
- poprawne złożenie urządzenia, 
- test ciśnieniowy, 
- test poprawności przygotowania espresso,
- 3 miesiące gwarancji na wykonane naprawy,
- 6 miesięcy gwarancji na wykonane naprawy jeśli Klient używał w tym czasie właściwego filtra wody i potrafi to udokumentować.
 
DLA TWOJEJ WYGODY: 

Serwis „door-to-door“ w całej POLSCE 
TERAZ W CENIE PRZEGLĄDU !

odbiór Twojego urządzenia naszym kurierem pod wskazanym w „Zleceniu naprawy“ adresem,
- przegląd okresowy Twojego urządzenie w naszym serwisie wg zakresu standardowego j.w.
- dostarczenie naszym kurierem urządzenia po przeglądzie na wskazany w „Zleceniu naprawy“ adres
Jeśli urządzenie nie ma uszkodzeń wymagających niestandardowych części zamiennych to ta usługa trwa tylko 3 dni robocze.

Uwaga. Po otrzymaniu urządzenia Serwis Endurance dokonuje diagnozy i kontaktuje się ze Zleceniodawcą jeśli naprawa wymaga dodatkowych czynności poza standardowym zakresem przeglądu okresowego. W przypadku braku akceptacji wyceny Klient ponosi tylko koszty diagnozy 29 zł netto kosztów transportu.
 
 
 
 
 
 
Mariusz Kukuła Technik Serwisu - 607 444 855
 
serwis@endurance.net.pl




Mariusz Kukuła Technik Serwisu - 607 444 855
 
serwis@endurance.net.pl
do góry
Pokaż pełną wersję strony