Serwis i naprawa
SERWIS TECHNICZNY
Dysponujemy własnym, jedynym w Polsce, Autoryzowanym przez firmę Luigi Lavazza S.p.A. Technicznym Centrum Serwisowym oraz magazynem oryginalnych części zamiennych, akcesoriów, materiałów reklamowych a także szeroką ofertą materiałów wsparcia sprzedaży – także tworzonych na indywidualne potrzeby Klienta.
Prowadzimy gwarancyjny i pogwarancyjny serwis ekspresów Lavazza, automatów sprzedających Lavazza BLUE, N&W Global Vending, dyspenserów soków Nektar Natura d.o.o i innych urządzeń dla wszystkich Klientów i Użytkowników.
Oferujemy przeglądy okresowe*, naprawy bieżące, programowanie, udoskonalanie a także profesjonalne czyszczenie i odkamienianie wszystkich urządzeń.
Oferowane przez nas usługi są wykonywane wg instrukcji serwisowych Lavazza Techical Service, N&W Global Vending oraz Nektar Natura d.o.o i przy wykorzystywaniu specjalistycznych narzędzi oraz urządzeń pomiarowych dostarczonych także przez producentów urządzeń.
Zapewniamy wszystkim Klientom wsparcie techniczne, doradztwo i naprawy sprzętu z oferty Lavazza i nie tylko.
Jeżeli w ofercie sklepu nie znalazłeś urządzenia, które chcesz oddać do serwisu nie martw się. Zadzwoń do nas lub napisz i wspólnie ustalimy czy uda się je naprawić.
Kontakt z serwisem technicznym:
607 444 855
575 193 555
serwis@endurance.net.pl,
* standardowy zakres przeglądu okresowego w cenie 259 zł netto:
- rozebranie urządzenia,
- diagnoza usterek,
- kontakt ze Zleceniodawcą (w przypadku konieczności wymiany innych części niż w przeglądzie okresowym),
- kompleksowe czyszczenie i odkamienianie kąpielowe,
- wymiana na nowe wszystkich uszczelnień układu wodnego,
- wymiana koniecznych śrub i zacisków,
- poprawne złożenie urządzenia,
- test ciśnieniowy,
- test poprawności przygotowania espresso,
- 3 miesiące gwarancji na wykonane naprawy,
- 6 miesięcy gwarancji na wykonane naprawy jeśli Klient używał w tym czasie właściwego filtra wody i potrafi to udokumentować.
DLA TWOJEJ WYGODY:
* standardowy zakres przeglądu okresowego w cenie 259 zł netto:
- rozebranie urządzenia,
- diagnoza usterek,
- kontakt ze Zleceniodawcą (w przypadku konieczności wymiany innych części niż w przeglądzie okresowym),
- kompleksowe czyszczenie i odkamienianie kąpielowe,
- wymiana na nowe wszystkich uszczelnień układu wodnego,
- wymiana koniecznych śrub i zacisków,
- poprawne złożenie urządzenia,
- test ciśnieniowy,
- test poprawności przygotowania espresso,
- 3 miesiące gwarancji na wykonane naprawy,
- 6 miesięcy gwarancji na wykonane naprawy jeśli Klient używał w tym czasie właściwego filtra wody i potrafi to udokumentować.
DLA TWOJEJ WYGODY:
Serwis „door-to-door“ w całej POLSCE
TERAZ W CENIE PRZEGLĄDU !
odbiór Twojego urządzenia naszym kurierem pod wskazanym w „Zleceniu naprawy“ adresem,
- przegląd okresowy Twojego urządzenie w naszym serwisie wg zakresu standardowego j.w.
- dostarczenie naszym kurierem urządzenia po przeglądzie na wskazany w „Zleceniu naprawy“ adres
Jeśli urządzenie nie ma uszkodzeń wymagających niestandardowych części zamiennych to ta usługa trwa tylko 3 dni robocze.
Uwaga. Po otrzymaniu urządzenia Serwis Endurance dokonuje diagnozy i kontaktuje się ze Zleceniodawcą jeśli naprawa wymaga dodatkowych czynności poza standardowym zakresem przeglądu okresowego. W przypadku braku akceptacji wyceny Klient ponosi tylko koszty diagnozy 29 zł netto kosztów transportu.
Serwis techniczny:
607 444 855
575 193 555
serwis@endurance.net.pl