z miłości do kawy Lavazza
Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

Jak pozyskać klientów kawiarni? Jak stworzyć atrakcyjną ofertę kawową dla lokalu gastronomicznego? 0

W 2019 r. Lavazza zleciła firmie Maison & Partners przeprowadzenie badania dotyczącego zwyczajów kawowych Polaków. Okazuje się, że jesteśmy coraz bardziej otwarci na nowe sposoby parzenia kawy, przywiązujemy dużą wagę do jakości produktu oraz częściej korzystamy z usług kawiarni.

 

 

To są fakty!

Jeszcze w 2016 r. prawie 90% ankietowanych deklarowało, że najczęściej po prostu zalewa kawę wrzątkiem. W najnowszym badaniu taki sposób wybrało jedynie 72% osób. To pokazuje, jak dynamicznie zmieniają się nasze codzienne zwyczaje.

Ponad 80% Polaków pije kawę codziennie, z czego ponad połowa pozwala sobie na więcej niż jedną filiżankę każdego dnia. Jaką kawę wybieramy? Zdziwicie się, bo w ostatnim czasie nie są to napoje kawowe z mlekiem począwszy od latte, czy cappuccino, a skończywszy na wariacjach z dodatkiem syropów czy bitej śmietany. Coraz częściej stawiamy na tradycyjną czarną, czystą kawę. Lubimy delektować się jej aromatem, smakiem.

Z badań wynika, że aż 57% badanych chce poznawać nowe smaki, odkrywać mieszanki, eksperymentować ze sposobami parzenia kawy. Gdzie więc najlepiej próbować nowości, jak nie w kawiarni? Lokale gastronomiczne mają duże pole do popisu. Właśnie teraz warto dobrze wykorzystać sprzyjające warunki, umożliwiając klientom rozwijanie zainteresowań związanych z odkrywaniem bogatego świata kawy.

 

 

Na co warto zwrócić uwagę przygotowując atrakcyjną ofertę?

Przede wszystkim warto postawić na rozwiązania od sprawdzonych producentów. Urządzenia, które zapewnią pożądany efekt, intuicyjne w obsłudze, niezawodne.

Po drugie kluczowym warunkiem jest wybór produktów kawowych najlepszej jakości. Niezależnie czy będą to mieszanki ziarniste, kawa mielona czy rozwiązania kapsułowe ponownie warto polegać na sprawdzonych źródłach. Zasada jest prosta, im lepsza jakość ziaren, tym lepszy efekt końcowy.

Trzecim ważnym aspektem atrakcyjnej ofert jest jej różnorodność. Klienci oczekują efektu wow! Napoje sezonowe, oferty limitowane, ciekawe połączenia smaków – to wszystko sprawia, że odkrywanie nowych smaków nie ma końca. Konsumenci są przyjemnie zaskakiwani, a lokal staje się miejscem inspiracji.

 

 

Prawdziwa kawa. Włoska!

Z badań przeprowadzonych przez Maison & Partners wynika również, że dla 47 proc. ankietowanych kawa pochodząca z Włoch jest synonimem wysokiej jakości. W tej kwestii nie będziemy wyjątkiem.

Nasza wieloletnia współpraca z Lavazza opiera się na trzech powyższych aspektach: technologii, jakości, rozwoju. Rynek wciąż się zmienia. To, co zdecydowanie cenimy we współpracy z włoskim producentem to brak momentów przestojów. Oferta jest wciąż udoskonalana o nowe rozwiązania, nowe mieszanki. Każda z nowości jest długo przygotowywana we współpracy z Działem Badań i Rozwoju. Produkt przechodzi wiele testów konsumenckich zanim trafi na rynek. To ogromna oszczędność czasu i pieniędzy dla przyszłych klientów biznesowych.

 

Stała jakość w oparciu o nowe trendy

Jest jedna droga prowadząca do sukcesu. Należy bezustannie utrzymywać wysoki poziom pod względem jakości i niezawodności. Lecz w tym samym czasie warto podążać za trendami, obserwować zmieniające się potrzeby konsumentów i dostarczać świeżych, przyciągających produktów.

Jeżeli zależy Ci na ciekawej ofercie dla Twojej kawiarni czy restauracji, zachęcamy do konsultacji z naszym specjalistą: p.drozdowski@endurance.net.pl lub +48 603 447 707

Zaprezentujemy Ci najnowsze rozwiązania Lavazza i nie tylko. Wspólnie dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb. Udzielimy wsparcia marketingowego.

Potraktuj ten tekst jako wskazówkę. Jak powiedział Richard Branson „Okazje biznesowe są jak autobusy, zawsze przyjedzie następny”. To właśnie jest Twoja okazja biznesowa, nie pozwól jej uciec :)

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl